the new me

okayy seriously shit dah lama gilaa aku tak update blog, dah 5 bulan lebih kott. Actually aku sangat malas, aku lebih kepada twitter kerana twitter sangat ringkas dan padat berbanding dengan blog. Nvm, okay selama 5 bulan aku tak update blog ni macam macam benda jadi dalam hidup aku. Aku cerita satu persatu ehh

a) aku dah ada boyfriend, he's so sweet and calm, the name is muhammad naqib, he's mean a lot to me and i do heart him <3 kami couple pada 12may dan sekarang kami sudah hampir 4 bulan, yeaayy :D

b) my sister is enganged. kini dia sedang menunggu hari bahagianya tiba dengan penuh kesabaran hahah, nanti aku jemput ehh

c) pada 6may tahun ini genap setahun pemergian ibu aku, aku ingat lagi ketika ibu nazak pada 4may tahun lalu, aku berbisik ditelinga ibuku : ibu, jangan tinggalkan wany, wany sayang ibu. itulah kali pertama dan terakhir aku mengucapkan sayang kepada ibuku, huhh

d) our family dah tak mcm dulu, salah siapa? tepuk dada tanya selera

e) kawan lama aku kata aku dah berubah, tak macam dulu, mungkin disebabkan aku lebih meluangkan masa dengan classmates aku, sorry ye kawan

f) kelas 4 IK 1 (2010) memang terbaik lahh, kita semua mcm satu family, aku sayang gilaa kelas ni
*that's all, banyak benda lagi nak cerita tapi sudah lupa, biasa lahh umur dah meningkat hahah btw selamat hari raya aidilfitri semuaa :*

No comments: